Audit PPC kampaní

“Po auditu PPC kampaní, které nám David a jeho tým připravili, jsme se velmi rychle se současným správcem kampaní rozloučili. David si správu našich PPC reklam převzal a po zapracování změn nastal výrazný růst objednávek.”

Lenka Bošková
Manažer Grily.cz

Jak poznat, kdy je audit potřeba?

  • správce kampaní neposílá pravidelné návrhy na vylepšení a nebo nekomunikuje do jednoho pracovního dne od zaslání klientova dotazu;
  • nemáte přístup do vašich reklamních účtů a nebo jsou Vám zasílány reporty, kterým vy jako klient příliš nerozumíte;
  • klesající tržby či poptávky z PPC reklamy při stále stejné nebo dokonce vyšší útratě v reklamách.

Typ auditu

Případové studie

M-Style

Objednávkový boom! 251% nárůst v konverzích.

EXE SPORT

Připravujeme.

DAFIT

Připravujeme.

PRIMAKURZY.CZ

Připravujeme.

“Garantuji Vám nejvyšší úroveň kvality našich služeb s jistotou výsledku. Těší nás, že mnozí naši klienti nestíhají po spuštění PPC reklamy vyrábět.”

David Šolc
Zakladatel PrimaFuture.cz s.r.o.

Certifikace