KONZULTACE ZDARMA
774 995 081

Blog

Grafická reklama a reklamní bannery na webu

Grafická reklama na webových stránkách je nekončící fenomén. Mnoho firem chce stále reklamní bannery, které je zviditelní, zvýší povědomí o jejich značce, či propagují různé akce. Na začátku bychom měli vědět, že grafická reklama vždy musí splňovat pravidla pro tvorbu reklamních formátů. V rychlosti si projdeme základní pravidla grafické reklamy. Nebudeme se bavit o tom, […]

Číst více »

Jak na GDPR v mailingu?

Asi už každý slyšel o “strašákovi” jménem GDPR. V tomto článku se nebudu rozepisovat a o celé problematice, ale vykousnu z ní jen část, která se týká mailingu. V PrimaFuture.cz, jakožto v on-line marketingové agentuře, vytváříme také mailingové kampaně pro naše klienty a díky tomu jsem dal dohromady náležitosti, které by neměli chybět u sběru […]

Číst více »

Využití skriptů pro Google AdWords

Máte tolik práce s Google AdWords, že nevíte co dělat dříve? Zda vytvářet kampaně, či je editovat, nebo vše vyhodnocovat? Existují úžasní pomocníci, kteří dokáží některé činnosti automatizovat a tím šetřit Váš čas. Jmenují se skripty. Díky skriptům v kódu JavaScript lze v Adwords automaticky pozastavovat či měnit různé entity. Zvláště, v případě větších kampaní […]

Číst více »

Stali jsme se Google Partnerem

Proč si na Online marketing vybrat právě nás? Tomuto oboru se věnujeme již několik let. Během té doby jsme úspěšně zvedli tržby a přivedli nové zákazníky desítkám klientů, jejichž počet se neustále rozrůstá. Důkazem toho, že to opravdu umíme, je získání oficiální Google Partners certifikace.   Co tato certifikace znamená? Úspěšně jsme složili Google zkoušky […]

Číst více »

Konverze napříč zařízeními

Dnes je již naprostou normou, že uživatelé používají různá zařízení na procházení internetu a nakupování. My můžeme celý nákupní proces měřit a vidět tak efektivnost našich kampaní. Občas se ale stává to, že uživatel vidí reklamu ve svém mobilním zařízení, klikne na ni a chce nakoupit. Ovšem e-shop není moc dobře přizpůsobený na mobily, tak […]

Číst více »

Export kampaní z Sklik do Adwords

Založili jste si v Skliku kampaně které úspěšně běží a rádi byste je spustili i v Adwords? Existuje jednoduché řešení, jak lze kampaně z Skliku přesunout do prostředí Adwords, a to za pomocí Adwords editoru. Jedná se o šikovný offline nástroj od Googlu, ve kterém lze kampaně tvořit či upravovat, můžete kampaně exportovat či importovat […]

Číst více »
Kontaktujte nás
Nahoru