Pokud chcete dělat kvalitní propagaci na regionální služby ve vyhledávací síti Seznam.cz, měli byste se zamyslet nad tím, jak vše funguje. Díky našim klientům máme zkušenosti již s tisícemi kampaní...
Jak na správné cílení regionálních kampaní v Sklik.cz?
Pokud chcete dělat kvalitní propagaci na regionální služby ve vyhledávací síti Seznam.cz, měli byste se zamyslet nad tím, jak vše funguje. Díky našim klientům máme zkušenosti již s tisícemi kampaní a zkusili jsme shrnout poznatky do tohoto článku. Informace se budou...
Další články
Rozšíření kampaní ve vyhledávací síti Google
Jak rozšířit textové reklamy na Google a zvýšit šanci na proklik? Vyhledávací síť v Google je opravdu mocný kanál, kterým přitáhnout na web uživatele. Ať už z organického vyhledávání, nebo díky textovým reklamám ve vyhledávání. V tomto článku se...
Jaké nové typy kampaní přibyly v reklamních účtech Sklik a Google Ads
Sklik - jednoduchá obsahová kampaň Neustálý vývoj ze strany reklamních nástrojů přináší ovoce i pro nás - inzerenty. Jednotlivé nástroje doplňují další možnosti, jak cílit. My se podívame na dva nástroje - Sklik a Google Ads - a jejich nejnovější...
Jak párovat produkty na Heurece?
Všichni online markeťáci, kteří pracujeme s Heurekou jsme se potkali s faktem, že nemáme spárované produkty v detailu produktu. Toto nás může brzdit v získávání více konverzních akcí. Nejprve si řekněme, k čemu jsou napárované produkty dobré? Ve...
Certifikace
PrimaFuture.cz
Instagram
Sledujte nás a nic vám neunikne.